Izkoristite prednosti portala Moj Si.mobil


S portalom Moj Si.mobil lahko kar od doma opravite vrsto stvari - od pregledovanja računov in nadzora porabe pa do spreminjanja svojih podatkov in vklapljanja dodatnih storitev!
PRIJAVA
Še nimaš računa? Registriraj se.

Zakaj bi uporabljal Moj Si.mobil?

Hitre spremembe in opravila

  • zamenjava naročniškega paketa
  • spremembe osebnih podatkov
  • polnjenje SIMPL računov zase in za svoje bližnje

Plačevanje in arhiv računov

  • enostavno plačilo računov s kreditnimi karticami Visa, Mastercard ali preko spletnega bančništva NLB Klik
  • arhiv za 12 mesecev nazaj

Nadzor nad porabo

  • števec porabljenih minut, prenešenih podatkov ter poslanih SMS in MMS sporočil
  • pregled nad mobilnimi plačili
  • enostavna analiza porabe v tekočem in preteklih obdobjih

Vklop in izklop dodatnih storitev

  • blokade (npr. za komercialna sporočila)
  • podatkovne opcije
  • storitve za tujino (npr.mednarodna sporočila)

Z uporabo portala Moj Si.mobil lahko pričnete takoj.

PRIJAVA
Še nimaš računa? Registriraj se.

Pomoč pri uporabi portala Moj Si.mobil

Kaj storiti v primeru pozabljenega gesla?

Če ste pozabili uporabniško ime in geslo, si lahko pomagate na strani za pozabljeno geslo. Pred prvo uporabo portala Moj Si.mobil se je potrebno registrirati.

Več Skrij

Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?

V kolikor imate še vedno težave s prijavo ali registracijo, se lahko za pomoč obrnete na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

Več Skrij

Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo) uspešno aktiviral/-a oziroma vklopil/-a?

Ko bo zahteva za vklop nove storitve, kot je na primer opcija, uspešno zaključena, boste prejeli sporočilo SMS .

Več Skrij

Kako upravljam z dvema ali več naročniškimi razmerji?

Če imate pri Si.mobilu sklenjeno več kot eno naročniško razmerje, lahko vsa naročniška razmerja upravljate v okviru enega uporabniškega računa.

Več Skrij